Long time no see...

2011-06-22 21:26:57 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag får lov att rycka tag i det här med bloggandet igen, har vart litet uppehåll nu sen Jack kom till världen.
Ingen idé att skriva om allt däromkring utan jag kör från nutid så att säga...
har egentligen inte hänt så mkt heller, jag går ju bara hemma hela dagarna och gör inget annat än matar, byter blöja och städar i den mån jag hinner/orkar...

Livet som 2 barnsmor är underbart även om jag vissa stunder skulle kunna säga upp mig, men sånt hör väl till antar jag. Dessuto går allt så fort, så fort, full rulle, non-stop, ibland hinner jag inte riktigt med känner jag.
Tänkte slänga in en bildbomn oxå för er som ej har facebook, vilket jag förmodar att alla har, förutom du då Becca :)

Men du har nog sett alla pics anyway :)













Den söta lilla tjejen till vänter i bild heter Ellen och är 3 veckor äldre än Jack.
Dotter till min bäste Becca...
Kanske är det framtida paret?



Två bäsar :)
Ebba njuter i fulla drag av att vara i centrum och få ansvar för två små godingar <3





Ja det är vad ni får för stunden, håll till godo gott folk, i´ll be back!



Kommentarer
becca

Hej gumman ;-)

Vilken diss till mig då ;-) jag får styra upp fejjan inom kort.

Ska nog till filly på tisdag, promenad då? Typ fm innan du hämtar ebba? Kram

2011-06-23 21:51:26

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback