Morgonkaffe.

2011-06-27 10:00:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jack sover och Ebba är på dagis (8.30-11.30 Becca). då får mamam passa på att ta sig en kaffe i godan ro.
Har äntligen fått hängt ut tvätt på tork idag, jag fullkomligt älskar de få dagar när solen gassar :)
Jag insåg också igår att jag ligger efter med tvätten igen, det blir så när den måste torka inne, då är det sååå trist att ta reda på den :(
Men nu jävlar ska jag komma ikapp :)

Väntar febrilt på posten också :)
Men med min otur så kommer de inte idag :(

Tänkte jag skulle hinna diska innan hämtningsdax, så rolig förmidda har jag...

Min lille pojk blir mer och mer underbar för var dag som går, vi har börjat lära känna varandra på ett helt nytt plan, rutinerna sitter någorlunda och han är i stort sett nöjd mestadels av tiden.
Litet bildbevis på detta följer :)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback