Städrus å längtan

2011-06-26 21:16:09 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu så här på kvällskvisten har vi haft ett mindre städrus.
Gubben började när Ebba var i duschen och lille Jack tog en lur, jag var inte sen att haka på :)
Nu är övervåningen i presentabelt skick, tack å lov!
Så länge jag har tittat å tänkt -jag borde, men sen gått förbi...
Hoppas nu bara att vi orkar hålla det så...

Sen till detta med längtan, jag lääääängtar så efter mina Asics Air skor...
Inköpta på tradera för 150:-, hoppas att jag kan kalla det ett kap :)
Mina fötter och ben klarar inte av att motionera i platta skor...

Jag var ut till Kalhyttan förut idag och det känns direkt i fötterna att jag har fel skor...



Dessutom tyckte jag faktiskt att dessa skor var riktigt snygga då träningsdojjor har en tendens till att vara ruskigt fula men som sagt, dessa gillar jag skarpt.
Jag har hamnat i trans vad det gäller att motionera, det är ju så hiskeligt skönt när man fått det gjort.
Hoppas nu att jag har självdisiplin nog att fortsätta som jag hittills gjort, jag känner mig ju så mycket piggare och fräschare när jag rör på mitt feta anlete!

Tjong ballong gong gong!

Kommentarer
Beccih

Grymt snygga skor!

Det är helt rätt - ibland tar det emot så otroligt att ta sig iväg men man får tänka på känslan efteråt :-)

2011-06-26 21:42:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback